آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 29 روز سن داره

برای دردانه ام...

7 ماهگی و غذا خور شدن آریو برزن

1391/11/1 15:37
نویسنده : مهرانا
257 بازدید
اشتراک گذاری

آریو برزنم اول دی شد و پسر من وارد ماه هفتم زندگیش

خدارو شکر میکنم به خاطر سلامتیت

روز اول برات فرنی پختم با یه لیوان شیر پاستوریزه و  2 قاشق مربا خوری آرد برنج و 1 قاشق مربا خوری شکر...خیلی خوب بود و من خوشحالم که روزی که منتظرش بودم بالاخره رسید...عاشقتم مامان خیلی فرنیتو دوست داشتی...هفته ی اول فرنی خوردی و وعده های غذایت اضافه شد همینطور مقدار غذا تو هر وعده

هفته ی دوم ماه 7 حریره بادوم هم به غذات اضافه شد که همون فرنی هست بعلاوه ی بادوم آسیاب شده از هفته ی سوم سوپ هم به غذاهات اضافه شد(سیب زمینی+ هویج+یه قاشق مرباخوری برنج+ یه تکه خورشتی گوشت گوسفندی بدون چربی)

 هر سه روزی که میگذره یه مورد جدید به سوپت اضافه میکنم 

آریو برزنم عاشق غذا خوردنتم مامان...نمیدونی چقدر کیف میکنم وقتی وعده های غذاییتو کامل میخوری تمام تلاشم بر اینه که غذای تازه برات بپزم اینجوری تو هم خوب میخوری در نتیجه خوب وزن میگیری...نمیدونی مادر شدن یه حس ناب هر لحظه شیرینیه خاص خودشو داره و هر روز بیشتر و بیشتر میشه...تو ماه هفتم کامل سینه خیز رفتی و از همون اولش خوب نشستی

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله ی آریسا
16 اسفند 91 13:23
ای جوووووووووووووووووونم چه عشقیه این پسر
من که عاشقش شدن
راستی به وب آریسای ما هم سر بزنید


مرسی مامان آریسای عزیز...ممنون از محبتت...آریساهم خیلی نازو خوشگله DesiSmileys.com