آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای دردانه ام...

جوونه زدن اولین مروارید و آش دندونی

1391/9/25 22:23
نویسنده : مهرانا
213 بازدید
اشتراک گذاری

سلام موش موشک مامان...

همه زندگیه من امروز ساعت 7 عصر روز جمعه 24 آذر وقتی که فقط 6 روز دیگه

مونده که نیم ساله و وارد ماه هفتم زندگیت بشی داشتم بهت شیر میدادم که

دیدم سر شیشتو بد جور به دندونت میکشی همون موقع دست کشیدم رو

 لثت و دستم به تیزی رو لثت خورد بلللللللللللله مامانی اولین مرواریدت جوونه

 زده نمیدونی چقدر خوشحال شدمو ذوق کردم آخه از ماه سوم همینجور

 مشتت تو دهنته و بد جور لثه هات میخواره این آخرا خیلی بیقرار بودی همه

چیزو به لثت میکشیدی اونم با حرص ... زودی به با با فرهاد خبر دادمو اونم

حسابی قربون صدقت رفت مثل همیشه همینطور به مادر جونینا زنگ زدمو

 حسابی خوشحالشون کردم...حالا تصمیم داریم فردا برات آش دندونی بپزیم...

الهی به قربونت برم پسملیم داره کم کم کبابخور میشه ...فدای شکل ماهت

بشم که حالا با دندون ماهتر هم میشی...

راستی یه عکس پیدا کردم واسه 2 روز پیش که دندونت تو عکس معلومه با

اینکه ما اونموقع از وجودش بی خبر بودیم 

 


اینم عکست...


 

 

آریو برزن و آش دندونیش...

 

 

 

 

 

 

 


پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (2)

سمیه مامان پارسا
6 دی 91 19:40
سلااااااااام خوبی آریو برزن جون. پارسای من 2 روز ازت بزرگتره میخواد باهات دوست شه . پارسا هم دندوناش هنوز در نیومده و از 2 ماهگی داره میخااااااااااره ولی در نمیاد. لینک کنیم همدیگرو


بابا فرهاد
7 دی 91 21:55
آریوبرزن پسرگلم جوانه زدن اولین دندان سفیدت رو توی اون دهن خوشگلت که لبخند زیبات رو زیباتر میکنه بهت تبریک میگم...دوستت دارم مرد کوچک بابا


مرسی بابا فرهاد جونم...عاشقتم