آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای دردانه ام...

تولد یکسالگی زنبورک من

1392/5/23 15:06
نویسنده : مهرانا
277 بازدید
اشتراک گذاری

 

تولدت مبارک آریو جونم


تولدت مباررررررررررررررررک گل پسرم 



دوباره بهترين روز زندگي ما فرا رسيد 




همون روزي که پارسال بي صبرانه منتظرش بودم.....


همون روزي که بهترين رو با خودش برامون آورد....

همون روزي که غرق لذت و اميد و هيجاني شديم که وصف ناشدني ست....

همون روزي که من مادر شدم و حسي متفاوت رو تجربه کردم و پدرت حس زيباي بابا شدن رو با

سنگيني همه ي مسئوليتاش چشيد...

همون روزي که ما دوباره زنده شديم و تو شدي همه ي زندگي ما...


همون روزي که آغاز تپيدن قلب هايمان در جايي بيرون از وجودمان شد...

همون روزي که وصفش برايم بسيار سخت است چون زبانم از گفتنش قاصر است

درست مثل لحظه ي به دنيا آمدنت که هيچوقت نميتونم حسش رو بيان کنم فقط در

قلبم احساسش ميکنم...

همون روزي که تا باشيم و باشي برايمان بهترين روز است....   


همون بهترين روز زندگي ما...همون روز 1 تير 1391 که به خاطرش هزاران بار خدارو

شاکرم...


پسرک نازم تولدت رو با افتخار به داشتنت تبريک ميگم 



چه زود گذشت آريو برزنم، انگار همين ديروز بود که به دنيا اومدي، کوچيک و ظريف و

دوست داشتني اولين حس مادرانه که هميشه در خاطرم ميمونه، حسي متفاوت،

عشقي تازه که فراموش نشدني ست

آروم آروم بزرگ شدي و خونه زنده شد به خنده هايت...

نشستي، سينه خيز رفتي، چهار دست و پا رفتي، ايستادي و زمين خوردي و با هر

زمين خوردنت دلم لرزيد

نگران شدم، اشک ريختم، غصه خوردم، بيخوابي کشيدم و .... و ......

حال 1 ساله شدي و من به خود ميبالم از اين بزرگ شدن تو....

 

   
   

امسال تولد با تم زنبوري واست گرفتم و تو زنبور کوچولوي من خيلي باهام همکاري 

کردي قربونت بشم که اينقد بزرگ و فهميده شدي نفس مامان....


آريو برزنم نميدوني که داشتنت چقدر لذت بخشه

سالها باشي و ماندگار بماني عشق کوچکم 

 

پسرک دوست داشتني تازه متولد شده ي من اول تير 1391

 




پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

خاله گلریز
26 مرداد 92 15:43
تولدت مبارک خاله جون