آریو برزنآریو برزن، تا این لحظه: 11 سال و 10 ماه و 30 روز سن داره

برای دردانه ام...

17 ماهگی آریو برزن

1392/9/5 14:02
نویسنده : مهرانا
245 بازدید
اشتراک گذاری

نازنین پسر 17 ماهه ام عاشقانه دوستت دارم

روزی هزار بار میگم خیلی دوستت دارم عاشقتم و تو هم هی واسم ناز و عشوه میاری و خودتو

توی بغلم جا میکنی

اینروزا خیلی حس های قشنگی از تو میگیرم

اینروزا خیلی شیرین تر شدی، فهمیده تر شدی و البته خرابکارتر هم شدی...

توی اسباب بازیات از همه بیشتر عاشق ماشیناتی اینقد قشنگ روی زمین دراز میکشی ماشینتو

راه میبری میخوای چرخاشو ببینی فکر کنم ...عاشق این ژست با ماشین بازی کردنتم

باز و بسته کردن در کشوها، کابینتا،  در اتاق و جا کفشی و بیرون ریختن کفشا و یکی یکی پا

کردنشون  جز کارهای روزانت شده

کلا علاقه ی شدیدی به باز و بسته کردن درا داری حتی در شیشه و بطری و نوشابه و دلسار و روغن مایع و...

هر چیزی هم دستت باشه میزاری تو کشوها یا تو یخچال درشم میبندی

عاشق دوئیدنی مخصوصا اگه توپ هم جلوی پات باشه...

حرف زدنتم که محشره شازده ی من.....

آبه و به به و ددر و نی نی و ددسی رو زیاد میگی با اینکه کلمات مفهومت خیلی کمن

جمله هم با زبون خودت میگی پشت سر هم ولی ما هنوز متوجه نمیشیم

من با هرکی تلفن حرف بزنم تو هم هرچی دستت باشه از کنترل یا ماشین یا موبایل خودت، میزاری

کنار گوشت و تند تند با زبون خودت حرف میزنی ...

یه وقتایی هیچی دم دستت نباشه دست خودتو میزاری کنار گوشتو شروع میکنی بلند بلند به زبون خودت صحبت میکنی...کلا عاشق با تلفن وموبایل صحبت کردنی

خیلی خونگرم و خودمونی هستی با همه زود صمیمی میشی و به همه میخندی

خیلی کارا و شیرین کاریای دیگه هم میکنی که ذهن من در حال حاضر یاری نمیکنه...

دائم میریم پارک عاشق سرسره و چرخ و فلکی...همه ی چیزای فانتزی و حیوانات و پرنده ها وبچه

ها و هر چیز جالبی که دو تا چشم داشته باشه "نی نی" صدا میکنی

 خدایا خیلی ممنونتم همین که پسرم هست و پیشمه نبض زندگی واسم میزنه و

آرامش میگیرم

 

برایم بخند آریوبرزنم

عاشق خنده هاتم

خنده ی خیلی قشنگی داری

برایم که میخندی

چشمهایت که هیچ، آسمان هم زیبا میشود

هوا خوب یا بد فرقی نمیکند،

به هوای "تو" من نفس میکشم هر روز

 

آریو بعد از حمام

 

 

آریو در حال تمیز کاری

 

 

 

آریو در حال سجده کردن

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!
مطالبی دیگر از این نی نی وبلاگی

نظرات (1)

بابا فرهاد
29 مرداد 93 23:43
کاملاً موافقم